Jak możemy Ci pomóc?

Sklep YouTime.pl jest autoryzowanym sprzedawcą wszystkich marek, które proponujemy naszym Klientom na stronie i w salonie sprzedaży. Wszystkie nasze zegarki są oryginalne i pochodzą z legalnej dystrybucji. Dbamy o to, aby każdy z naszych Klientów otrzymał pełną informację na temat interesującego go produktu. Posiadamy ogromne doświadczanie w sprzedaży internetowej i stacjonarnej, a nasi pracownicy zawsze służą pomocą i chętnie doradzą przy zakupie odpowiedniego dla Państwa zegarka. Dla Państwa wygody stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań, aby każdy mógł znaleźć interesującą go odpowiedź. Mamy nadzieję, że FAQ będzie dla Państwa dobrym źródłem informacji.

Jeśli jednak nie znalazłeś odpowiedzi na interesujące Cię pytanie, zapraszamy do kontaktu z nami przez infolinię: 22 378 48 46 lub 784 72 74 76

Zapraszamy również do kontaktu mailowego: sklep@youtime.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI

Czy Klient zostanie poinformowany o wysyłce?
Tak, nasz Klient otrzymuje mailowe potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego.
Czy wysyłka jest darmowa?
Przesyłka jest zawsze darmowa.
Czy jest możliwa wysyłka za granice kraju?
W porozumieniu z zamawiającym możemy zrealizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej. Prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od państwa, do którego będzie kierowane zamówienie.
Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?
Tak, jest możliwość płatności kartą w naszym sklepie (Visa, Mastercard, Maestro)

PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

Jakie wyróżniamy typy mechanizmów w zegarkach?
W ofercie mamy zegarki:

- kwarcowe - zasilane baterią i wymagające wymiany baterii raz na rok lub 2 lata (w zależności od funkcji i marki)

- mechaniczne - nakręcane przy pomocy koronki

- automatyczne - mechanizmy zegarka napędzające się samoczynnie poprzez ruch ręki. Mające najczęściej rezerwę chodu ok. 40 godzin

- solarne - czerpiące energię ze światła słonecznego (a również sztucznego)
Jakie są klasy wodoszczelności?
Wyróżniamy:

- 3 ATM/30 m. - podstawowa wodoszczelność, odporność na drobne zachlapania np. podczas mycia rąk lub niewielkiego deszczu

- 5 ATM/50 m. - trochę większa, ale podstawowa wodoszczelność; odporność na zachlapania, również podczas brania prysznica (jedynie w przypadku bardziej prestiżowych marek)

- 10 ATM/100 m. - odporność w przypadku kąpieli, a nawet powierzchniowego pływania w basenie

- 20 ATM/200 m. i więcej - zegarki do zadań specjalnych, divery, zegarki dla nurków, które często są wybierane do codziennego noszenia w związku z komfortem związanym z wodoszczelnością i atrakcyjnym designem
Jakie są rodzaje szkiełek w zegarkach?
Wyróżniamy szkiełka: mineralne, szafirowe i z tworzyw sztucznych.

Szkiełka mineralne są najczęściej stosowane w zegarkach popularnych marek. Dzięki swojej elastyczności charakteryzują się odpornością na powstawanie pęknięć w przypadku uderzenia.

Szkiełka szafirowe są bardzo odporne na zarysowania dzięki dużej twardości. Są stosowane przede wszystkim w zegarkach produkcji szwajcarskiej.

Szkiełka z tworzyw sztucznych - hesalitowe, akrylowe i inne - stosowane są w zegarkach, w których ważna jest niska waga, np. w zegarkach dziecięcych i młodzieżowych. Mniej odporne na zarysowania, ale wygodne w użytkowaniu.
Na jaki okres udzielana jest gwarancja?
Zegarki najczęściej objęte są 2-letnią gwarancją. Są nieliczne wyjątki, gdzie Klient ma możliwość reklamowania zegarka w ciągu 3 lat od daty zakupu.
Jak dobrać wielkość koperty do rozmiaru nadgarstka?
W obecnych czasach nie ma jednej uniwersalnej zasady doboru koperty do nadgarstka. Dzieje się tak, ponieważ modne stały się duże zegarki, które są wybierane przez Klientów niezależnie od proporcji zegarka do nadgarstka. Przyjąć można zasadę, że większa koperta (ale nie bardzo duża) dla mężczyzn będzie miała 39-42 mm, natomiast dla kobiet ok. 35 mm. Warto jednak pamiętać, że należy to do indywidualnej oceny i wielkości nadgarstka. Dlatego też zachęcamy do przymierzenia wybranych modeli w naszym sklepie.
Czy każdy zegarek zapakowany jest w pudełko firmowe?
Każdy zegarek ma swoje oryginalne opakowanie. Jest ono zależne od producenta: może to być pudełko, puszka lub etui.
Czy w ofercie sklepu są produkty dla dzieci i młodzieży?
Tak, stale poszerzamy ofertę dla dzieci i młodzieży. W naszym sklepie znajdą Państwo modele dedykowane tylko dzieciom oraz produkty damskie i męskie, które mogą być używane przez młodzież.
Jakich zabiegów wymaga zegarek, aby służył przez lata?
Należy dostosować użytkowanie i konserwację do posiadanego produktu. Należy pamiętać o tym, aby nie narażać paska skórzanego na namaczanie, mimo dużej wodoszczelności zegarka. Warto też pamiętać o tym, aby nie używać perfum ani balsamów bezpośrednio przed założeniem zegarka, gdyż może schodzić kolorowa powłoka.

PYTANIA DOTYCZĄCE USŁUGI GRAWEROWANIA

Czy istnieje możliwość wygrawerowania zegarka?
Tak. Grawerować możemy jedynie zegarki, które mają przystosowany dekiel (nie są przeszklone lub w pełni wygrawerowane informacjami producenta). Klient ma możliwość dodania tekstu do graweru w koszyku w przypadku zegarków, które można grawerować. Możemy również wykonać grawer na specjalnych laminatach grawerskich, umieszczanych wewnątrz lub na zewnątrz opakowania (usługa ta jest dodatkowo płatna). Usługa grawerowania od ręki dostępna jest również w salonie przy Al. Niepodległości 58. Dokładnych informacji na temat grawerowania udziela obsługa sklepu.
Jak przygotować tekst do grawerowania?
Pamiętaj, że bardziej czytelne będą grawery krótsze - najlepiej wygląda komunikat składający się z kilku słów. Wszystko jest też zależne od dekla zegarka.
Nie dokonujemy korekty grawerowania - zadbaj o poprawność tekstu. Tekst jest kopiowany dokładnie w takiej postaci, w jakiej przesłałeś nam w zamówieniu.
Abyś miał możliwość ostatecznego sprawdzenia - zawsze przed realizacją wysyłamy wizualizację do akceptacji.
Czy zegarki z grawerem podlegają zwrotom?
Nie, zgodnie z regulaminem zegarki z grawerem są spersonalizowane i nie podlegają zwrotom. Jest to produkt specjalny, wykonany na specjalne zamówienie Klienta.

PYTANIA OGÓLNE

Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?
Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Warszawie przy Al. Niepodległości 58. Mieści się tylko 160 metrów od metra Wierzbno. Wejście do sklepu znajduje się od strony Al. Niepodległości. Do dyspozycji Klientów udostępniamy parking: nieduży, bezpłatny, na 2-3 samochody dostępny bezpośrednio przy lokalu.
W jakich godzinach możliwy jest odbiór zamówienia?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18:00.
Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?
Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, zamówienie można anulować. W takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. W przypadku już opłaconego zamówienia należność zostanie Państwu zwrócona na konto.

Natomiast jeśli towar został już wysłany, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego), z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. W sklepie YouTime.pl wydłużyliśmy termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość do 30 dni od momentu otrzymania produktu przez Konsumenta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 30 dni. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu produktu wraz z dowodem zakupu nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Czy sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie?
Nasz sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie. Inne miasta obsługujemy z pomocą kurierów oraz Poczty Polskiej.
Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?
Termin realizacji zamówień jest uzależniony od kilku czynników: formy płatności, sposobu dostawy, dostępności produktów lub czy produkt jest grawerowany czy nie. Przykładowo, jeżeli produkt jest oznaczony symbolem "Wysyłka w 24h" , wysyłkę takiego zamówienia realizujemy w ciągu 24h (przy formie płatności za pobraniem lub online, bądź od zaksięgowania środków na naszym koncie w ciągu 24h). Produkty oznaczone symbolem "Wysyłka w 24h" są również dostępne w naszym Salonie Sprzedaży od ręki. W przypadku, jeśli towar nie jest dostępny w naszym magazynie, czas realizacji zostanie wydłużony a Klient zostanie poinformowany czasie realizacji - może on wynosić 1-3 dni lub w przypadku produktów pod zamówienie - dłużej. Informację o czasie realizacji zamówienia można uzyskać również telefonicznie, podając numery referencyjne wybranych zegarków.
Czy można uzyskać rabat na produkty?
Tak, natomiast rabaty ustalane są indywidualnie. Informacji o możliwym rabacie udzielimy drogą mailową lub telefoniczną.
Czy do zrobienia zakupów w YouTime.pl niezbędne jest założenie konta?
Nie, na naszej stronie internetowej nie wymagamy założenia konta. Niezbędne jest jedynie prawidłowe wypełnienie formularza wysyłkowego.
Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, pod warunkiem, że produkt nie jest personalizowany.
W jakiej formie jest możliwe złożenie zamówienia?
Zamówienie możemy złożyć na trzy sposoby: telefonicznie, poprzez naszą stronę internetową lub e-mailowo.
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?
Tak, sklep YouTime.pl wystawia faktury VAT zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o wypełnienie odpowiednich danych w koszyku lub podanie ich obsłudze sklepu stacjonarnego.
Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
W przypadku nie otrzymania e-mailowo potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej poczty w folderze spam. W innym wypadku, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem w celu sprawdzenie poprawności wpisanego w formularz adresu e-mailowego.
Czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu, które zostało już złożone? W jaki sposób można tego dokonać?
Jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu do momentu jego wysyłki . Zmian możecie Państwo dokonać przesyłając do nas e-mail lub kontaktując się z nami telefonicznie.